Detalii de viață

Goana după echilibru

S-a întâmplat ca acest blog să ia naștere într-o perioadă în care am simțit că ritmul cotidian, în ciuda numeroaselor mele tentative de sustragere, reușește din nou să îmi răpească mult prea mult din libertatea pentru care am trudit serios în ultimii ani și să îmi fure busola menită să mă ghideze pe drumul cel bun.

Dar să vă explic:

  • sunt soție;
  • sunt mamă de preșcolar;
  • sunt freelancer;
  • iubesc câteva cauze nonprofit pentru care sunt, ocazional, voluntar;
  • mi-aș dori să cred că mai am și o fărâmă de viață socială

…și aș vrea ca, pe cât posibil, să nu irosesc bunătate de viață, mai ales că nu mai sunt chiar adolescentă.

Ca urmare, pentru că oricum vorbesc mult și, cel puțin dacă scriu aici, poate mai iert câțiva prieteni de consecințele logoreei mele, m-am gândit că în drumul către echilibrul mult căutat să îmi iau și câțiva însoțitori.

Prietenii mei par și ei destul de ocupați, în general, ca urmare v-am găsit pe voi, ca să vă împărtășesc din experiențe și opinii, și poate să mai schimbăm o vorbă, un sfat.

Vă mulțumesc că aveți răbdare să mă citiți! Sper să nu vă plictisesc sau să vă supăr foarte tare, dar dacă o voi face, dați-mi voie să mă disculp anticipat.

Cu drag,

Irina

Woman in light

Leave a Reply

